Regulamin świadczenia usług płatnego poradnictwa oferowanego w ramach Antydepresyjnego Telefonu Zaufania pod nazwą Centrum Stop Depresji prowadzonego przez Fundację ITAKA-Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych
Organizator usług płatnego poradnictwa pod nazwą Centrum Stop Depresji
Organizatorem usług płatnego poradnictwa oferowanego w ramach Antydepresyjnego Telefonu Zaufania pod nazwą Centrum Stop Depresji jest Fundacja ITAKA-Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych z siedzibą w Warszawie, ul. Emilii Plater 47, 00-118 Warszawa, KRS: 0000126459, NIP: 5252113456, REGON: 014940850, adres korespondencyjny: Fundacja ITAKA-Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych, 00-958 Warszawa 66, skr. pocztowa 127, adres e mail: biuro@zaginieni.pl , telefon: 22 620 16 10.
Usługi płatnego poradnictwa pod nazwą Centrum Stop Depresji
- Usługi płatnego poradnictwa świadczone są w ramach Antydepresyjnego Telefonu Zaufania prowadzonego pod nazwą Centrum Stop Depresji przez Fundację ITAKA-Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych.
- Usługi będą realizowane w miejscu wskazanym przez Fundację i/lub za pośrednictwem komunikatora internetowego, wskazanego przez Fundację.
- Koszt i czas usługi płatnej:
– Konsultacja psychologiczna 50 min – wynosi 180 złotych;
– Psychoterapia indywidualna 50 min – wynosi 180 złotych;
– Interwencja kryzysowa 50 min – wynosi 190 złotych;
– Mediacja rodzinna wspólna sesja mediacyjna stron 60 min (gabinet) – 310 złotych;
– Mediacja rodzinna wspólna sesja mediacyjna stron 60 min (online) – 250 złotych;
– Mediacja rodzinna spotkanie wstępne indywidualne (ze stronami, online) 60 min – wynosi 190 złotych - Płatność za usługi będzie się odbywała poprzez transakcję kartą płatniczą albo e-przelewem za pośrednictwem PayPro S.A. ul. Kanclerska 15, 60-327 Poznań, NIP 779-236-98-87, REGON 301345068).
- Umawianie sesji odbywa się za pośrednictwem strony Antydepresyjnego Telefonu Zaufania centrumstopdepresji.pl
- Osoba korzystająca z usługi płatnego poradnictwa ma prawo do odwołania umówionej i nieopłaconej sesji w ciągu 24 godzin od chwili umówienia sesji.
- Osoba korzystająca z usługi płatnego poradnictwa ma prawo do odwołania umówionej i opłaconej sesji w ciągu 24 godzin od chwili dokonania płatności.
- Osoba korzystająca z usługi płatnego poradnictwa ma prawo do zmiany terminu umówionej i opłaconej sesji w ciągu 24 godzin od chwili dokonania płatności.
- Reklamacje dotyczące świadczonych usług płatnego poradnictwa mogą być wnoszone elektronicznie na adres e mail Fundacji ITAKA-Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych: biuro@zaginieni.pl.
- Reklamacje będą rozpatrywane w ciągu 30 dni od dnia ich otrzymania. Odpowiedź na reklamację będzie przesłana na adres e mail osoby składającej reklamację.
- Warunkiem korzystania z usług płatnego poradnictwa oferowanego w ramach Antydepresyjnego Telefonu Zaufania prowadzonego przez Fundację ITAKA-Centrum Poszukiwań Ludzi Zaginionych jest zaakceptowanie niniejszego Regulaminu.
Prawa i obowiązki Stron
- Fundacja zachowa w tajemnicy wszelkie informacje uzyskane od Osoby korzystającej z usługi płatnego poradnictwa w trakcie trwania sesji przez czas nieograniczony, za wyjątkiem przypadków, gdy przepisy prawa powszechnie obowiązującego nakładają na Fundację inny obowiązek.
- Podczas sesji wszystkich Specjalistów obowiązuje tajemnica zawodowa, za wyjątkiem sytuacji, gdy:
– poważnie jest zagrożone zdrowie, życie Osoba korzystająca z usługi płatnego poradnictwa lub innych osób;
– tak stanowią ustawy. - Specjaliści świadczący usługi płatnego poradnictwa, w trakcie sesji zobowiązani są do przestrzegania praw pacjenta wymienionych w ustawie z dnia 6 listopada 2008 r. o prawach pacjenta i Rzeczniku Praw Pacjenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 849, z późn. zm.) oraz kodeksów etycznych dotyczących pracy psychologów.
- Osoba korzystająca z usługi płatnego poradnictwa uczestnicząca w sesji nie ma prawa do jej rejestrowania, publikowania oraz udzielania informacji o jej przebiegu.
- Specjalista kierując się swoją najlepszą wiedzą, może zadecydować o skierowaniu Osoby korzystającej z usługi płatnego poradnictwa na konsultację psychiatryczną np. w sytuacjach zagrażających życiu lub zdrowiu (myśli samobójcze, samookaleczenia, poważne stany kryzysowe).
Ochrona danych osobowych
- Fundacja, jako administrator danych osobowych, przetwarza dane osobowe:
– Osób korzystających z płatnego poradnictwa (imię, nazwisko, adres zamieszkania, adres e-mail, nr telefonu);
– Specjalistów: Psychologów i Psychoterapeutów (imię, nazwisko, nr PESEL, adres zamieszkania, nr telefonu, adres e-mail);
– Osób i podmiotów współpracujących (imię, nazwisko, nr PESEL, adres zamieszkania, adres e-mail, nr telefonu, nazwa firmy, NIP, adres firmy). - Informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz Polityka prywatności dostępne są na stronie https://stopdepresji.pl/rodo/ oraz http://www.itaka.org.pl/polityka-prywatnosci/.
Postanowienia końcowe
- Fundacja zastrzega sobie prawo zmiany postanowień niniejszego Regulaminu.
- Wszelkie zmiany w Regulaminie wchodzą w życie z dniem ich publikacji na stronie centrumstopdepresji.pl
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie zastosowanie znajdują przepisy prawa powszechnie obowiązującego.