Kampania „SREBRNY ODCIEŃ DEPRESJI” – depresja osób starszych

Srebrny odcień depresji

Depresja u dzieci i młodzieży

Chusteczka
Krasnoludki
Kółko

Męska depresja nie musi być tabu

Męska depresja nie musi być tabu

Metryczka spotu radiowego – „Męska depresja…”
  • Zleceniodawca: Fundacja ITAKA
  • Tytuł reklamy: Męska depresja nie musi być tabu
  • Scenariusz: Michał Nowosielski
  • Lektor: Michał Nowosielski
  • Producent: Post Meridian Productions, realizator Marek Titow
  • Czas reklamy: 30”
  • Oświadczenie: Oświadczamy, że posiadamy prawa majątkowe do spotu radiowego nie obciążone prawami osób trzecich oraz, że ponosimy pełną odpowiedzialność w przypadku jeśli emisja naruszy prawa autorskie osób trzecich oraz w przypadku jeśli emisja filmu naruszy dobra osobiste osób trzecich.